Webinarium: Cyfrowa transformacja w kadrach - zmiany w przepisach i nowa forma akt pracowniczych
Od 1 stycznia 2019 r. nie będzie już wymagane prowadzenie papierowej teczki akt osobowych pracownika. Dokumentacja pracownicza w formie elektronicznej pozwala na obniżenie kosztów związanych z przetrzymywaniem dokumentacji w tradycyjnych magazynach. Dzięki technologii OCR sprawnie przeniesiesz wszystkie akta pracownicze do nowego cyfrowego archiwum. W związku z tym zapraszamy na bezpłatne webinarium.
Już 20 listopada o godzinie 11:00 poruszymy między innymi zagadnienia takie jak:
- Jak zmieni się czas przechowywania dokumentacji pracowniczej
- Czym będzie elektroniczna teczka pracownicza po 1 stycznia – nowy podział akt osobowych
- Jakie nowe obowiązki czekają pracodawców
- E-teczki a wymogi RODO
- Korzyści z wprowadzenia e-teczek
- Jakie cechy powinien mieć dobry system ERP do digitalizacji akt pracowniczych
Zapisać można się na stronie enova.pl: webinarium e-teczki.